2014. augusztus 1., péntek

Ilyen ha megcombosodik az ember


Egy csonk maradt a pedál helyén.
Ütés, horzsolás és bőrelszíneződés a jutalom.
Az nem igazán mondható el rólam, hogy az utóbbi időben túlzásba vittem volna az edzést, mégis úgy néz ki megcombosodtam. Igaz ennek ma kemény ára volt. A tavalyelőtt nyáron felújított városi bringámmal hasítottam a terelőúton felfele. A bringa egy régi országúti, amit magam újítottam fel, igaz ahol lehetett meghagytam az eredeti alkatrészeket. A régi cérnagyár előtt kiálltam a nyeregből, hogy nagyobb lendületet vegyek, amikor egy csattanó hangra lettem figyelmes és hogy elvesztettem a bicikli feletti irányítást. Egyik lábam a földön, testem a bringára zuhant, ami erősen beszitált alattam. Még pár méteren próbáltam menteni a menthetőt, de nem igazán sikerült. Kiterültem mint a bundakabát. Rég nem esetem, úgyhogy bevallom őszintén váratlanul ért a helyzet. Esés közben szépen kicsúsztam a sáv közepére, ahol a másodperc tört része alatt jutott el a tudatomig, hogy mi történt. Még gyorsan hátranéztem, hogy az utánam jövő autó hozzám képest merre van, de kellő távolságban lassított és megállt. Ezután feltápászkodtam, felvettem a lerepült napszemüvegem és keresztbe fekvő bringát. Miután az autós látta nincs nagy gond tovább ment, én meg az út szélén lokalizáltam a vesztességeket. Meggyőződésem volt, hogy a lánc fáradt el és a terhelés alatt valamelyik szem megadta magát, de nagy meglepetésemre az láttam, hogy a jobb oldali hajtókaron csak egy kicsi csonk áll ki a pedál helyett. Igen a pedál tengelye engedte el magát és törött el. Sajgó vállal, itt-ott lehorzsolt bőrrel s pedál nélkül továbbandalogtam.
Útba ejtettem a Forrás utcai bringajavító műhelyt, ahol 43 lej ellenében pótolták a bringán fellépő hiányosságokat. 

Veled történt már hasonló?

Ha tetszett, akkor oszd meg másokkal is, ha még  nem lájkoltál, akkor csatlakozz a Facebookon is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése